مسجد کوفه مگر مسجد الاقصی ای تو

                   که ز محراب تو تا عرش سفر کرد علی(ع)


این عاشقانه از تریبون مستضعفین است...


امیر!  در نبودنت سکوت سنگینی دنیا را فرا گرفته است.

بیزار است دلم از لذتی که فدیه اش محبت شما باشد ! بیزارم از دنیایی که مهریه اش طلاق نگاه شما باشد ! بیزارم از عبادتی که نتیجه اش پشت کردن به ولایت شما باشد و قرآن نیمه شب ابن ملجمی که خون تو را ، مهر معشوقه ای بی پرده اش کند ! بیزارم از دنیایی که تو را نخواهد ،‌و تاب حضور را از تو بگیرد. از دنیای کوفه و کوفی بی زارم و پناه میبرم به تو از بی وفا شدن!

دل شیعه کنار بستر بیماری ات پرسه میزند.

تو کشته ی عظمت خویشی ! و تنهایی ات هم حاصل همین دُردانگی ست !دل داغدار شیعه ، چشم که باز میکند تاریکی شب است و غریبی که غریبانه تشییع میشود !

به حسن (ع) که غرق گریه است نگاه میکنی : فرزندم ! نمی شنوی گریه هایت ملائک را به گریه و ماتم نشانده است. آرام باش که پدرت راحت میشود. حرفهایم با شما تمام ، عباس را صدا بزنید….


سلام

 ماه مهمانی خدا بر همه ی شما مبارک

رسول خاتم می فرمایند :روزه در تابستان مثل جهاد در راه خداست

خدا به همه- هم توفیقش رو بده هم قوتش رو انشاالله.......

خیلی وقته که می خواستم به مناسبت های مختلف قالب وبلاگم رو عوض کنم

اما بازم این کار رو نمی کنم

 چون به قول دوستی که  می گفت ما برای مرگ ارزش هامون باید حالا حالا ها سیاهپوش بمونیم.....

با نزديک شدن ماه رمضان اين سوال باز پيش مياد که :
خدايا فرو دادن اين همه بغض روزه رو باطل نميکنه.. !؟
.........
الهــــــــــــــي منتقـــــم را برسان